Bedankt

16 augustus 2016 - Santiago de Compostela, Spanje

Onderweg naar huis heb ik mooi de gelegenheid om een aantal mensen te bedanken.
Allereerst wil ik al mijn 'volgers' op Facebook en op de blog bedanken dat jullie zo geïnteresseerd waren in mijn Camino. Zeker iedereen die met bemoedigende reacties, tips en goede wensen gereageerd hebben.
Verder alle mensen die ik op mijn Camino ontmoet heb, een kort gesprek, korter of langer samen geweest, bedankt voor de steun. Zonder dat gaat het niet.
Ook alle hospitaleros/-as die, meestal als vrijwilliger, zo goed voor de pelgrims zorgen in de albuerges, bedankt.
Alle anderen die gezorgd hebben voor mijn onderdak, soms gratis, soms tegen een slechts symbolische vergoeding, bedankt.
Alle collega's die het mogelijk hebben gemaakt dat ik er vier maanden tussenuit kon, bedankt.
En natuurlijk Marja, die mij zomaar 106 dagen kon missen. Tot vanavond.
Ben ik nog iemand vergeten? Ik weet het niet. Ik ben iedereen dankbaar.

1. Guus:
    16 augustus 2016
    Fijn dat je er zo weer bent! Kom lekker rustig thuis, het zal wel even wennen zijn! Groetjes ook aan Marja.
  2. Pauline:
    16 augustus 2016
    zo'n mooie tocht. Ja, inspanningen, niet alleen van jou. Zeker ook lieve Marja en geweldige collega's.

Nog even bijkomen? Thuis komen en acclimatiseren.... ook dat zal bijzonder zijn.

Ik vond het een eer je te mogen volgen en al je mooie verhalen mee te hebben mogen lezen.

dank je wel, en als je nog wat wilt aanvullen: ik blijf graag van je op de hoogte :)

Lieve groet, ook voor Marja,

Pauline
  3. Piet Rosenhart:
    16 augustus 2016
    Dag Geert, het was leuk om je te volgen. Ik wens je een voorspoedige thuisreis. Je zult nog heel lang met een zeker gevoel van heimwee terugkijken naar jouw camino!
  4. Hans de Weerdt:
    16 augustus 2016
    Gefefeliciteerd met het behalen van je pelgrimstocht. Wat ze jou niet meer kunnen afpakken is de nu afgelopen Camino die nu vast zit in je herinnering blijft zitten. Ik ben in 2011 na mijn pensioen 5 maanden weggeweest(via Le Puy) en tot de dag van vandaag denk ik er nog aan terug. Kortom geniet nu van je Marja en verdere familie want dat is nou weer belangrijker met in je achterhoofd JOUW Camino die je gelopen hebt.
  5. Henk Laarman:
    Dag Geert
    Ergens vind ik het jammer dat het nu voorbij is. Met hele grote belangstelling heb ik je verslagen gelezen. Maar voor jou en Marja is het goed dat je weer thuis bent. Ik heb genoten en jij ook al was het voor jou af en toe soms even afzien. Bedankt Geert..
  6. Marion:
    Hallo Geert
    Ik heb tussentijds niet gereageerd maar heb je wel al die tijd met plezier gevolgd.
    Welkom thuis en bedankt.

groet Marion
  7. Gea en Harry:
    16 augustus 2016
    Welkom thuis en nogmaals dank voor je verhalen. Heel fijn dat je op die manier ons een stukje mee liet lopen. Soms ook ontroerende verslagen. Je mag trots zijn dat je dit hebt kunnen en mogen doen. Nu weer wennen thuis en samen met Marja genieten..
  8. Sybren rozendal:
    16 augustus 2016
    Was een genot te lezen hoe je onderweg was....Bedankt voor je (extra) moeite dit logboekje bij te houden ! Nu: nagenieten !
  9. Elisabeth:
    Ha Geert,
    Jij nogmaals bedankt voor je verhalen en dat ik zo mee kon genieten en meelopen. Nu eerst landen thuis en de draad weer oppakken maar de mooie herinneringen blijven.
    Heb het goed, Hartelijke groet, Eilsabeth
  10. Jan:
    16 augustus 2016
    Vooral een goede reis naar huis. Rust uit, we spreken elkaar.
  11. Diane:
    16 augustus 2016
    Chapeau Geert wat een tocht!
    Welkom thuis en dank voor je verhalen. Ook raar dat daar dan nu een eind aan gekomen is...
  12. Hinke van Breeden:
    16 augustus 2016
    Geert, dit is de laatste reactie je bent nu bijna thuis. Het was heel bijzonder om jou te mogen volgen, ik hoop je nog wel een keer te spreken. Rust nu eerst maar uit en laat alles op je inwerken, het was nogal wat. lieve groeten, Hinke
  13. Vera:
    16 augustus 2016
    Erg leuk om je te volgen Geert! We hebben genoten van je mooi geschreven verhalen.
  14. Roelie Faay:
    16 augustus 2016
    Fantastisch gedaan Geert mooie wandeling mooie verhalen en dan kom je terug in dit kouwe kikkerland....wel uitkijken met eten.. Vooral rustig aan doen het is hier een hectisch landje. Groetjes Paul
  15. Lucia:
    17 augustus 2016
    Dag Geert,
    Even hebben wij elkaar ontmoet, boven in de bossen, uitrustend op een houten paaltje. Ik las je blog daarvoor al en vond het grappig om je nu in "levende lijve" te mogen ontmoeten. Een geweldige prestatie van je. Bedankt voor je mooie verhalen die je toch maar elke keer schreef, ook voor ons.
  16. Gerdie:
    18 augustus 2016
    Hoi Geert , zal wel weer wennen zijn geweest na zo'n lange reis, met al die indrukken, een tocht om nooit te vergeten gezien al je verhalen
    , geef je benen nu maar een poosje rust! , lieve groet Gerdie
  17. Anneke:
    18 augustus 2016
    hoi Geert,
    welkom thuis! Jij en Marja weer samen!
    Het was fijn je te volgen. Wij zijn ook weer terug van vakantie.
    Weliswaar een heel andere reis.....................
    Tot ziens en groet
    Anneke
  18. Wim woolderink:
    23 augustus 2016
    Beste Geert, ik ben mede pelgrim en ben op 8 aug. na een tocht van 2600 km in Santiago aangekomen.
    Onderweg vond ik een kleinood , zeer waarschijnlijk van jou afkomstig en voor jou van bijzondere waarde. Laat even weten waarover ik het heb en zoek via deze email even contact met me.

Vriendelijke groet,
    Wim
  19. Boudewijn Haverkorn van Rijsewijk:
    6 september 2016
    Beste Geert, ik kwam jou tegen in Oliveiroa. Ik ben diep onder de indruk van jouw geweldige prestatie! Ik vond het leuk om jou te ontmoeten en samen een Estrella Galicia te drinken.

Met hartelijke groet,

Boudewijn
  20. Ruud:
    19 september 2016
    Beste Geert
    Ik heb genoten van je verslag,ik wens je nog een goede reis door de rest van je leven
    Vriendelijke groeten
    Ruud