Dag 103

12 augustus 2016 - Santiago de Compostela, Spanje

Voor wie het nog niet wist via Facebook: vanmorgen om 07.15 ben ik aangekomen in Santiago.Verslag van deze dag komt later. Morgen vertrek ik naar Fisterra en Muxia.

1. Jan:
    12 augustus 2016
    Geert, van harte gefeliciteerd! Super prestatie!
  2. Piet Bakker:

Alle waardering van ons.

Ina en Piet.
  3. Annelies:
    Beste Geert,
    Heel goed gedaan, gefeliciteerd met deze mijlpaal!
    Veel plezier op de laatste etappes van je reis. Ik vertrouw erop dat deze pelgrimage veel gezegende vruchten voortbrengt.
    Hartelijke groeten,
    Annelies
  4. Pauline:
    Goedemiddag Geert,

Of je het nou als "prestatie" ziet (of niet), wat een belevenis moet het zijn. Elke meter te voet afgelegd. Je gaat nog verder, dit is echter wel een hele belevenis.

Bel al zo blij dat ik met je mee heb mogen lezen!

Mooie reis, verder,

lieve groetjes,

Pauline
  5. Dorien:
    12 augustus 2016
    Petje af voor jou, Geert en goede reis verder. Dat je er nog puf voor hebt...
    Dorien
  6. F. de Boer:
    Hallo Geert,

Proficiat.
    Tjonge jonge jonge, alles voetje voor voetje .... Soms door de modder en soms over een bergpaadje met gladde of los liggende stenen, enz., enz.... De ene dag geconfronteerd met regen en onweer en dan weer de volle zon op je lichaam. Dit alles meer dan 100 dagen lang. petje af hoor !!
    En dan ook nog al die mooie, leuke en soms bijzondere weblog verhalen.
    Dank je wel dat je veel van je belevenissen wilde delen via internet.

Groetjes van Frans en Els de Boer uit Alkmaar
  7. Els Ramaakers:
    12 augustus 2016
    Gefeliciteerd Geert, ik vind het een knappe prestatie en doe het je zeker niet na
  8. Nel:
    12 augustus 2016
    Van Harte Gefeliciteerd met het behalen van je einddoel! Hoeveel kilometers nog? Wij hopen je aan het eind van deze maand weer in Alkmaar te ontmoeten!
  9. Maria Snippe:
    proficiat!!!
  10. Dorette:
    12 augustus 2016
    Geert, gefeliciteerd! Ga je in Finistair je schoenen inleveren?
  11. Elisabeth:
    12 augustus 2016
    Petjeafchapeausombrero je was er vroeg bij! Dank voor je verhalen en het zo mee kunnen genieten. Maar je hebt nog wat moois voor de boeg! Ultreia
  12. Tinny en Kees:
    12 augustus 2016
    Geert, we hebben vanaf dag 1 figuurlijk met je meegelopen en alles gelezen. We zijn heel blij voor dat je SdC hebt gehaald. Deze pelgrimage neem je de rest van je lange leven mee. Wij hopen dat het je veel heeft gebracht. Gefeliciteerd.
  13. Gea en Harry:
    12 augustus 2016
    Gefeliciteerd. Wat een prestatie met de nodige ontberingen, belevenissen, de talloze ontmoetingen met andere pelgrims. We gaan je verhalen echt missen!!! We hopen je weer gezond en wel terug te zien in Alkmaar. En succes nog even met de laatste plaatsen die je wil bezoeken.
  14. Piet Rosenhart:
    12 augustus 2016
    van harte gefeliciteerd, Geert! je hebt de Compostella echt verdiend!
  15. Hinke van Breeden:
    Geert,
    Gefeliciteerd!!! Je hebt het gehaald, nu nog even de laatste loodjes en dan is het klaar. Ik zal je verhalen missen maar de foto's krijgen we vast nog wel eens te zien. Een behouden thuiskomst! Hinke
  16. Henk Laarman:
    Geert,
    Van harte gefeliciteerd, ook namens Hilde met dit super resultaat. Wat zal je blij zijn. Geweldig hoor.
  17. Annerien:
    12 augustus 2016
    Wat een mooi moment, Geert. Ook wel dubbel,lijkt me.
    Goed dat je nog even verder gaat... Neem de tijd om er ook even te 'zijn' als het kan. Weet niet hoe snel je terug 'moet'...
    Bedankt voor je mooie verslagen en tot ziens!
    Annerien
  18. Jan:
    Geweldig Geert.
    Er zal veel te verhalen zijn na deze reis.
    Chapeau!
  19. Peter en Gerda:
    12 augustus 2016
    Helemaal top Geert, chapeau.
    Succes verder op weg naar Finisterre en Muxia.
  20. Anneke en Wim van Steenbergen:
    Beste Geert
    Van harte gelukgewenst met het bereiken van je doel. We zijn benieuwd naar je verslag van deze bijzondere dag. Rust eerst uit. Wat een voldoening moet dit je geven.
    Met hartelijke groet,
    Anneke en Wim
  21. Klaas Jongsma:
    Geert,
    Van harte gefeliciteerd met deze geweldige prestatie. Geniet ervan.
    Groeten van,
    Klaas en Marga
  22. Jan Stevens:
    13 augustus 2016
    Bedankt dat ik je heb mogen "volgen"
    Pracht tocht, een ervaring voor je hele verdere leven
    Want een Camino is dan wel ten einde maar NOOIT gedaan
    Geniet nog van een mooie zonsondergang aan de Kaap in Finistera, waar je in alle rust je schitterende tocht nog eens in gedachten kan beleven
    Een welgemeend proficiat voor je prestatie
    Met pelgrimsgroeten
    Jan
  23. Ria van Hassel:
    Hallo Geert,
    Met veel plezier hebben we je belevenissen op deze reis gelezen. Knap gedaan hoor. Je gaat nu nog verder naar Finisterra (einde v/d aarde). Veel succes met dit laatste stuk. Bedankt dat we getuige mochten zijn van jouw ervaringen onderweg.
    Het ga je goed.
    Groetjes Johan & Ria van Hassel.
  24. Jeannet:
    13 augustus 2016
    Wat fijn, Wat goed van jou. Wat heb ik genoten van jouw route en schrijfsels.
  25. Jef:
    14 augustus 2016
    vanuit het verre belgie....proficiat en respect

mvg jef
  26. Piet de Boer:
    Gefeliciteerd! Knap werk!
  27. Ron Vink:
    14 augustus 2016
    Een hele prestatie Geert.
    Eerst op de fiets en nu lopend naar Santiago.

Ik hoor de details wel als je weer op het werk bent.

Groet Ron
  28. Piet Bakker:
    Saluut,

Wel een uitdaging voor je Ron, om ook zoiets te ondernemen.
  29. Joke:
    15 augustus 2016
    Lieve Geert wat een prachtige prestatie heb je nu op jou naam staan. En wat heb ik genoten van je reisversagen. Al heb ik maar weinig reactie gegeven ik was niet minder enthousiast en belangstellend dan de rest. ik ben niet zo'n schrijver. Als ik zo je laatste berichten lees krijg ik steeds meer zin in de Camino. Hopelijk moet het niet al te lang op zich laten wachten want ik wordt er niet jonger op. ieder jaar dat ik eerder kan gaan is meegenomen. Je wilt er ten slotte ook van kunnen genieten en zeker uitlopen. Geniet nog lang na van je intense belevenis in en rondom jou Camino samen met je wandelvrienden die je tijdens de Camino hebt eren kennen, en je familie uiteraard.
    lieve groet Joke