Nog 100 dagen!

22 januari 2016 - Alkmaar, Nederland

Vandaag over precies 100 dagen, op 2 mei 2016,  hoop ik te starten met mijn voetreis van mijn woonplaats Alkmaar naar Santiago de Compostela in noord-west Spanje. Ik ga dit weblog gebruiken om iedereen die dat wil op de hoogte te houden van mijn reis. In de dagen die mij nog resten tot 2 mei ga ik dit weblog wat aankleden en zal ik wat schijven over mijn voorbereidingen.
Wil je op de hoogte blijven, meld je dan op deze pagina aan voor de mailinglijst. Ik ga proberen dagelijks mijn positie op de kaart te zetten en een paar keer in de week een verslag te schrijven. Ik neem ook de nodige spullen mee om foto's te kunnen plaatsen.

De link naar het weblog is misschien een beetje lang: http://geert-loopt-naar-santiago.reislogger.nl/, ik heb daarvoor gekozen i.v.m. de vindbaarheid met zoekmachines. Voor wie dit te lang vindt heb ik een verkorte link aangemaakt: bit.ly/GlnS (let op de hoofdletters G en S). Het blog in je favorieten zetten kan natuurlijk ook.

Met vriendelijke groet,

Geert Bruijnes

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Duprez Johan:
    geert ,

dit is fantastisch ik wens je alvast veel succes

groeten Johan Duprez
  2. Martine:
    23 januari 2016
    Wat geweldig Geert,veel plezier met de voorbereiding deze 100 dagen.veel plezier onderweg.Ik hoop volgend jaar de weg te lopen.
  3. Jan:
    Geert,

Wat een leuk plan! Veel plezier met de voorbereiding en vooral met de reis!

Groet, Jan
  4. Heleen van Driel:
    23 januari 2016
    Waauuwww Geert, wat mooi dat je dat gaat doen. Ik wens je veel vreugde bij de voorbereiding....
  5. Hans en Anneke:
    23 januari 2016
    Sterkte met de voorbereiding. Kunnen je niet uitzwaaien want ook wij zijn dan (weer) op weg naar Santiago de Compostela. Nu vanaf Sevilla. We zullen je met plezier volgen. Buen Camino
  6. Trijnie Bakker:
    23 januari 2016
    Goh, Geert ik had nog niet eerder gehoord, dat je zou gaan lopen. Wat goed! Ik wens je alle succes van de wereld en hoop, dat je op je weg veel mooie mensen mag tegenkomen en veel fijne slaapplekken mag vinden en zo hier en daar ook nog wat heerlijk eten mag krijgen. Succes met de training. HG Trijnie
  7. Annette Brouwer:
    Wat leuk Geert,

Ik ben verleden jaar van Alkmaar naar Santiago gelopen.
    Ik ga je zeker volgen.

Ik had verleden jaar dagelijks een weblog. Als je het leuk vind, moet je maar eens kijken.

hartelijke pelgrimsgroet
    André Brouwer
  8. Gert van Driel:
    Wat een uitdaging!!
    Ligt Middelburg op je route?
    Dan kunnen we je wel een pelgrimsbed aanbieden hoor.
  9. Maria Snippe:
    23 januari 2016
    Beste Geert, een goede inspirerende tocht toegewenst, ik blijf graag op de hoogte van je ervaringen.
  10. Moontje:
    23 januari 2016
    Heel veel plezier en heel veel succes ...
  11. Jan Aartsen:
    Dag Geert.

Wat een mooi vooruitzicht.
    Ik ga je volgen.

Veel succes.
    Jan
  12. Jan Aartsen:
    Veel succes.
    Jan
  13. Esther:
    24 januari 2016
    Wow, Geert. Wat inspirerend dat je gaat pelgrimeren!
    Ben benieuwd naar je ervaringen 'en el Camino'.
    Suerte!
  14. Dorien:
    Beste Geert,
    Ik wens je een goed voorbereiding op je reis en als het zover is gaan we als redactie gewoon even zonder jou Samen Verder.
    groetjes, Dorien
  15. Ineke:
    25 januari 2016
    Ik hoop dat je reis je brengt wat je ervan verwacht of wat je nodig hebt. Houd bij het inpakken goed voor ogen: alles wat je thuis laat is meegenomen. buen camino.
  16. Hans van der Wees:
    25 januari 2016
    Geweldig Geert, veel plezier en succes. Ik ga je volgen.
    Groet Hans
  17. Saskia Bruijnes:
    26 januari 2016
    Veel plezier en sterkte op deze bijzondere reis!
  18. Louwra van de Velde:
    27 januari 2016
    Hoi Geert,
    Ik wens je een reis toe met mooie ontmoetingen en vergezichten.
    Veel plezier en wijsheid op je reis lieve groet Louwra van de Velde
  19. Marieke van den Houten:
    28 januari 2016
    Geert / gaat op / reis met zijn / vertrouwen en moed als / kompas
  20. Henk ursem:
    30 januari 2016
    Wat leuk Geert,

Wij Paul en Henk zijn verleden jaar van Noord-scharwoude en Alkmaar naar Santiago gelopen.

Ik ga je graag volgen op je blog.

Wij hebben ook een weblog bijgehouden. En hebben dit als ons verslag gebruikt van onze Camino, kijk maar eens op

veel plezier met "jouw" Camino
    Groet,
    Henk Ursem
  21. Tinny en Kees:
    31 januari 2016
    We zullen je zeker gaan volgen Geert. Je bent er al een keer naar toe gefietst en hebt toen ons geïnspireerd. Nu zal je reis vast heel anders zijn. We zijn benieuwd naar ervaringen.
  22. Andries Tromp:
    1 februari 2016
    Ik ga je volgen als je het niet erg vind, ben 6 maanden na aankomst in SdC/Finistere nog steeds aan het afkicken van mijn eigen pelgrimstocht.
  23. Jan Stevens:
    1 februari 2016
    Veel succes, neem de tijd en geniet
    Bon Camino y Ultreia
    Jan Stevens
  24. Jos van Steen:
    3 februari 2016
    Dag Geert
    Ik wens je een goede voorbereiding en een geweldige tocht...
    Ik volg je graag (Mag ik je bevindingen ook delen met mijn cursisten van 'De reis door het Land van Geloven'?)
    Ten slotte een gedachte voor onderweg: Misschien gaat het bij pelgrimeren meer om het gáán, dan om het aankomen....
    Groet van Jos
  25. Zora de Ruig:
    4 februari 2016
    Spannend hoor! Ik ga over drie weken al....
  26. Piet Vellekoop:
    5 februari 2016
    Dag Geert,
    'Gaat staan aan de wegen, en ziet en vraagt naar de oude paden, waar toch de goede weg is, opdat gij die gaat en rust vindt voor uw ziel.' (Jeremia 6, 16)
    Door mijn pelgrimsreizen naar Santiago dC en Rome heb ik geleerd dat er geen doel bestaat; de weg is je bestemming. Geniet van jouw unieke weg. Bon camino.
    Piet Vellekoop.