In de gite

25 mei 2016 - Bazancourt, Frankrijk

In de gite

Deze foto werd gemaakt op 25 mei 2016 in Bazancourt, Frankrijk.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Joke:
    26 mei 2016
    Hallo Geert "Ad"
    Hoe gaat het met je. Ik heb je vorige verslag niet gelezen sorry.
    Dus lig ik iets achter met hoe het met je gaat. Wat een geweldig leuk verslag heb je weer geschreven en wat zijn de mensen daar aardig voor pelgrims. Ik krijg steeds meer zin om te gaan. Maar helaas zit dat er financieel nog niet in. Sorry dat een berichtje van mij even geduurd heeft. Ik heb een triest bericht, afgelopen week heb ik afscheid van mijn trouwe kater Mr Grissom Van 4,5 jaar moeten nemen. Hij had een acute trombose embolie. De dierenarts kon hem niet redden en heeft hem door euthanasie uit zijn lijden verlost. Ik mis hem heel erg. 12 jaar geleden is mijn man verongelukt en daarom na 8 jaar toen het weer goed ging met mij heb ik Grissom vanaf 3 maandjes in mijn leven gehad. Hij gaf me weer liefde en levensvreugde. Ik had nooit gedacht dat ik in staat was om zoveel van een dier te houden.
    Ik heb hem begraven in mijn tuin. Maar ja je zit hier niet op te wachten dat snap ik best. Je bent met een waanzinnig mooie camino aan het lopen. En zoals zo velen zul jij ook je eigen gevoelens en gedachten erbij hebben. Ik begrijp dat de meeste camino lopers een reden hebben. Wat die reden bij jou ook moge zijn Geert ik wens je alle moois wat op jou pad komt en sterkte met je camino.
    Mvg. Joke